Wymiana
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenie zamówionych Towarów Klient ma prawo do wymiany Towaru na inny model.
Wymianie podlegają tylko towary pełnowartościowe, które nie noszą śladów użytkowania. Zwrotu towaru należy dokonać na adres Ozzone Centrum Wentylacji, ul. Bór 77/81, 42-202 Częstochowa z dopiskiem „Wymiana towaru”.
Wymieniony towar zostanie dosłany od 3 do 5 dni roboczych.
Koszty wymiany produktu ponosi Klient.
Wymiana towaru może nastąpić tylko na produkty dostępne w magazynie sklepu Ozzone. W celu zweryfikowania dostępności należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Ozzone pod numerem telefonu 34 3709471 lub mailowo, wysyłając zapytanie na adres: sprzedaz@ozzone.pl.
Asten Group Sp. z o.o.
Ozzone Centrum Wentylacji
ul. Bór 77/81, 42-202 Częstochowa
Biuro Obsługi Klienta
poniedziałek – piątek 7:00-17:00
tel. 34 370 94 71
FORMULARZ WYMIANY TOWARU
Sporządzono w dniu …………………………………………………………………………....................…………………………………………………
Imię i nazwisko: .....................................................................................................................................................................................................
Adres: ................................................................................................................................................................................................................
Data nabycia towaru: ............................................................................................................................................................................................
Nazwa towaru podlegającego zwrotowi: .............................................................................................................................................................
Ilość: …………………………………………………………………………………………………………..............…………………………………………
Nazwa towaru, na który dokonywana będzie zamiana: ……………………………………………......................................………………………..
Ilość: …………………………………………………………………………………………………………..............…………………………………………
Numer dokumentu zakupu (Faktury Vat): ............................................................................................................................................................
Numer konta bankowego do zwrotu różnicy ceny*: ...........................................................................................................................................
Powód wymiany: ....................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Uwagi dodatkowe: .................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
* w przypadku gdy cena towaru na który zostaje wymieniany pierwotny zakup będzie niższa od kwoty uiszczonej przez Kupującego. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi (w zależności od dostępności towaru na magazynie) możliwość dokonania wymiany towaru a także cenę towaru na który została zgłoszona wymiana. Towar można wymienić w sklepie stacjonarnym Ozzone w Częstochowie przy ul. Bór 77/81 lub przesłać go na koszt Kupującego na wskazany wyżej adres pocztowy. Formularz wymiany towaru należy przesłać mailowo pod adres: sprzedaz@ozzone.pl, pocztą na adres wskazany powyżej lub zostawić osobiście w sklepie stacjonarnym Ozzone.